Σχεδίαση βιομηχανικών προϊόντων, τονίζοντας όχι μόνο το ύφος της εργονομίας του  αντικείμενου, αλλά εντάσσοντας και περιγράφοντας κατ’ επέκταση την αισθητική: το οικονομικό, κοινωνικό, πολιτισμικό πλαίσιο στο οποίο αναπτύσσεται κάθε φορά και από το οποίο εξαρτάται. (intended audience or customers)

Αυξητικός σχεδιασμός: Μελέτη της ιστορικής προέλευσης και της οργάνωσης του δημιουργικού σχεδιασμού των προϊόντων βιομηχανικής παραγωγής που υπηρετούν καθημερινές ανάγκες.

Η κατασκευαστική μεθοδολογία της απόδοσης μορφής σε προϊόντα χρήσης και αισθητικής, στην

χειροτεχνική, βιοτεχνική και βιομηχανική παραγωγή.

Ανάλυση Κύκλου Ζωής και Εργαλεία Καταγραφής (Life Cycle Assessment / Inventory Tools (LCA/LCI). Εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την ανάλυση των ήδη υπαρχόντων βιομηχανικών προϊόντων και διαδικασιών παραγωγής με σκοπό τη βελτίωση της περιβαλλοντικής τους συμπεριφοράς. Το προϊόντος αναλύεται σε τρία στάδια: την αντικειμενική ποσοτικοποίηση των εισαγόμενων και εξαγόμενων πρώτων υλών, των απορριμμάτων, και της ενέργειας.

Η διάρκεια ζωής ενός προϊόντος και οι προοπτικές της παραγωγικής διαδικασίας.